Drukuj

WYKAZ NABYTKÓW nr 2/2014
Zestawienie bibliograficzne w wyborze
oprac. Joanna Ambroży

 

  1. BADURA-STRZELCZYK Gabriela: Pomóż mi policzyć to samemu. Matematyka w ujęciu Marii Montessori od lat trzech do klasy trzeciej. Opole: Wydaw. Nowik, 2008
    (Sygn. 44429, 44981)
  1. BARAN Joanna: Pierwsza pomoc dla uczniów z dysortografią. Zestaw ćwiczeń dla dzieci z nasilonymi trudnościami w nauce pisowni polskiej. Różnicowanie głosek miękkich i zmiękczonych. Gdańsk: "Harmonia", 2009
    (Sygn. 44976)
    Dla terapeutów prowadzących zajęcia z uczniami klas IV-VI szkoły podstawowej oraz z gimnazjalistami 
  1. BARTKÓW Maciej: Tajemnica szybu południowego. Na tropie szybów III Rzeszy w Bytomiu / Maciej Bartków. –Kraków : Wydaw. TECHNOL, 2012
    (Sygn. 44992)
  1. BOGDANOWICZ Marta: Metoda Dobrego Startu. We wspomaganiu rozwoju, edukacji i terapii pedagogicznej. Wyd. 1 poszerz. Gdańsk: Harmonia Uniwersalis, 2014
    (Sygn. 45007, 45008, 45021)
  1. BUCZYŃSKI Jerzy: Hultajska dwójka. Eliasz i Pistulka. Zadziwiające przygody śląskich zbójników. Czerwionka-Leszczyny: Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Vectra", 2013
    (Sygn. 44991)
  1. CZELAKOWSKA Danuta: Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Wyd. 3. Kraków: "Impuls", 2012
    (Sygn. 45022, 45023)
  1. CZERKLAŃSKA Teresa: Metoda biograficzna w nauczaniu matematyki. Prace projektowe i inscenizacje. Opole: Wydaw. Nowik, 2005
    (Sygn. 44982)
  1. DILTS Robert B.: Strategie geniuszy. Myśl jak Arystoteles, Mozart, Disney i Sherlock Holmes. Gliwice: "Helion", 2013
    (Sygn. 44974)
  1. DRABINA Jan: Stary Bytom w dawnej fotografii = Das alte Beuthen in alten Bildern. Koment. do fot. Jan Drabina ; oprac. red. Elżbieta Giszter. Wyd. 2. rozszerz. Bytom: Muzeum Górnośląskie, cop. 2011
    (Sygn. 45003)
  1. DRYDEN Gordon, Vos Jeannette : Rewolucja w uczeniu. Poznań: "Zysk i S-ka", cop. 2003
    (Sygn. 44989)
  1. EDUKACJA małego dziecka. Praca zbiorowa. T. 5, Nauczyciel-wychowawca w przedszkolu i szkole. Red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Urszula Szuścik, Małgorzata Zalewska-Bujak. Wyd. 2. Kraków: "Impuls", 2013
    (Sygn. 44727/V)
  1. ERKERT Andrea: Nowe gry i zabawy pobudzające wszystkie zmysły. Kielce: "Jedność", cop. 2013
    (Sygn. 45026)
  1. ERKERT Andrea: Zabawy dla odreagowania agresji. Kielce: "Jedność", cop. 2009 
    (Sygn. 44994)
  1. FRYT Joanna: Funkcje wykonawcze i regulacja zachowania u dzieci chorych na astmę i cukrzycę. Warszawa: Wydaw. Akademickie "Żak", 2013
    (Sygn. 45005)
  1. FUCHS Birgit: Gry i zabawy na dobry klimat w grupie. Kielce: "Jedność", cop. 2009
    (Sygn. 44995)
  1. GÓRECKI Mirosław: Idea, instytucjonalizacja i funkcje wolontariatu. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak Jacek Śnieciński, cop. 2013
    (Sygn. 44997)
  1. HERZYK Eugenia: DDD Dorosłe Dziewczynki z rodzin Dysfunkcyjnych. Jak odnaleźć poczucie bezpieczeństwa, kobiecości i własnej wartości. Warszawa: Świat Książki, 2014
    (Sygn. 44988)
  1. KAGANIEC Małgorzata: Bytom - portret własny. Bytom: Muzeum Górnośląskie, 2012
    (Sygn. 45004)
  1. KLUS-STAŃSKA Dorota, Marzenna Nowicka: Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej. Gdańsk: Harmonia Universalis, 2014
    (Sygn. 45028)
  1. KOMPETENCJE kreatywne nauczyciela wczesnej edukacji dziecka. Red. nauk. Irena Adamek i Józefa Bałachowicz. Kraków: "Impuls", 2013
    (Sygn. 44998)
  1. KOZŁOWSKA-BRZOZA Alicja: Gry i zabawy matematyczne dla uczniów szkoły podstawowej. Wyd. 6. Opole: Wydaw. Nowik, 2012
    (Sygn. 44985)

  2. KOŹMIŃSKA Irena, Olszewska Elżbieta: Wychowanie przez czytanie. Warszawa : Świat Książki, 2010
    (Sygn. 42881, 43009, 44993)
  1. KUPAJ Lilianna, Krysa Wiesława: Kompetencje coachingowe nauczycieli. Jak rozwijać potencjał ucznia w szkole. Warszawa: Wolters Kluwer, 2014
    (Sygn. 45020)
  1. KWIATKOWSKA Henryka: Pedeutologia. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2008
    (Sygn. Z-2, 42434, 42499, 44275, 44385)
  1. ŁUBCZYK, Grzegorz: Henryk Sławik. Wielki zapomniany bohater Trzech Narodów. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Rytm, cop. 2008
    (Sygn. 45018)
  1. METODYKA nauczania ortografii. Zestaw ćwiczeń i zasad ortograficznych dla uczniów klas 1-3. Gdańsk: "Harmonia", 2014
    (Sygn. 45024, 45025)
  1. MYŚLĘ, rozwiązuję i... wiem. Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas 1-3. Oprac. Magdalena Hinz.  Gdańsk : "Harmonia", 2014
    (Sygn. 44977, 44978)
  1. MYŚLĘ, rozwiązuję i... wiem. Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas 4-6. Oprac. Magdalena Hinz. Gdańsk: "Harmonia", 2014
    (Sygn. 44979, 44980)
  1. NOWIK Jerzy: Kształcenie matematyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Poradnik dla nauczyciela. Wyd. 2. rozszerz. Opole: Wydaw.Nowik, 2013
    (Sygn. 45006)
  1. PEDAGOGIKA społeczna wobec zmian przestrzeni życia społecznego. Red. nauk. Wioleta Danilewicz, Mirosław Sobecki, Tomasz Sosnowski. Warszawa: Wydaw. Akademickie "Żak", 2013
    (Sygn. 45000)
  1. SCHUHLER Petra, Vogelgesang Monika: Wyłącz zanim będzie za późno. Uzależnienie od komputera i Internetu. Kraków: Wydaw. WAM, cop. 2014
    (Sygn. 45031)
  1. SKAŁBANIA Barbara: Diagnostyka pedagogiczna. Wybrane obszary badawcze i rozwiązania praktyczne. Wyd. 2. Kraków: "Impuls", 2011
    (Sygn. 43003, 43076, 43963, 44864, 44973)
  1. SKWARK Dorota: Gdy dziecko nie chce się uczyć. Poradnik dla rodziców i nauczycieli. Kielce: "Jedność", cop. 2010
    (Sygn. 45015)
  1. SOCJOTERAPIA. Praca zbiorowa. Red. Katarzyny Sawickiej. Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej Ministerstwa Edukacji Narodowej, 1998 
    (Sygn. 43607, 45009)
  1. STAMER-BRANDT Petra: Nowe gry i zabawy rozładowujące złość. Kielce: "Jedność", 2013
    (Sygn. 45027)
  1. STRYCZNIEWICZ Barbara: Oswoić matmę. Jak pokonać trudności z matematyką w szkole podstawowej? Książka pomocnicza dla nauczycieli szkoły podstawowej do pracy z dziećmi mającymi trudności z nauką matematyki. Wyd. 2. Opole: Wydaw. Nowik, 2013
    (Sygn. 44990)
  1. SYSTEMY edukacji w krajach europejskich. Red. nauk. Eugenia Potulicka, Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Celina Czech-Włodarczyk. Wyd. 2. Kraków: "Impuls", 2013
    (Sygn. 45029/P)
  1. SZŁAPA Katarzyna, , Tomasik Iwona, Wrzesiński Sławomir: Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy ze szczególnym uwzględnieniem afazji i dysartrii dla młodzieży i dorosłych. Materiały do badania. Gdańsk: "Harmonia", 2014
    (Sygn. 44983)
  1. SZŁAPA Katarzyna, Tomasik Iwona, Wrzesiński Sławomir: Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy ze szczególnym uwzględnieniem afazji i dysartrii dla młodzieży i dorosłych. Arkusz diagnostyczny. Gdańsk: "Harmonia", 2014
    (Sygn. 44984)
  1. ŚLĄZACY od czasów najdawniejszych do współczesności = Schlesier von den frühesten Zeiten bis zur Gegenwart. T. 3 Red. Joanna Rostropowicz. Łubowice: Górnośląskie Centrum Kultury i Spotkań, [2010]
    (Sygn. 42466/III/P)
  1. ŚLĄZACY od czasów najdawniejszych do współczesności = Schlesier von den frühesten Zeiten bis zur Gegenwart. T.4, A-Z. Red. Joanna Rostropowicz Łubowice: Górnośląskie Centrum Kultury i Spotkań, 2013
    (Sygn. 42466/IV/P)
  1. WYSOCKA Ewa: Diagnostyka pedagogiczna. Nowe obszary i rozwiązania. Kraków: "Impuls", 2013
    (Sygn. 43271, 44999)
  1. ZAŁĘSKA Sławomira: Karty do diagnozowania gotowości szkolnej. Wyd.2. Warszawa: Wydaw. Szkolne PWN, 2013
    (Sygn. 45019)
  1. ZIELIŃSKA Monika: Jak reagować na agresję uczniów? Skuteczne techniki radzenia sobie z problemem. Gdańsk: Harmonia Universalis, 2012
    (Sygn. 44986, 44987)
  1. ZNOWU poznaję świat. Materiały do terapii afazji. Ubrania. Oprac. Magdalena Hinz. 
    Gdańsk: "Harmonia", 2013
    (Sygn. 44975)
  1. ZWOLIŃSKI Andrzej: Samobójstwo jako problem osobisty i publiczny. Kraków: Wydawnictwo WAM, cop. 2013
    (Sygn. 44996)