Header Image

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu ułatwienia Państwu przeglądania witryny.

Można zablokować zapisywanie cookies w ustawieniach przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył.

Serwis WWW Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Józefa Lompy w Katowicach filia w Bytomiu wykorzystuje cookies do zapamiętania sesji użytkownika.

Dodatkowo serwis korzysta z narzędzi do zbierania danych statystycznych na temat odwiedzin użytkowników w serwisie (Google Analytics oraz STAT4U) oraz z komponentu Facebook. Narzędzia te posiadają własne regulaminy dotyczące prywatności użytkowników na swoich stronach.

Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na umieszczanie plików cookies na swoim urządzeniu, może skorzystać z opcji wyłączenia pobierania i przechowywania plików cookies w przeglądarce internetowej, jednak wtedy niektóre funkcje serwisu mogą działać niewłaściwie.

Informację o tym jak włączyć blokowanie ciasteczek można znaleźć w sekcji pomoc w menu przeglądarki internetowej. Informacje na temat zmiany ustawień dotyczących ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach dostępne są także na poniższych stronach:

Jak wychowac sensorycznego  jak dobrze uczyc  wspolczesne tendencje  szkona na wirazu 

WYKAZ NABYTKÓW nr 3/2017

Zestawienie bibliograficzne w wyborze
oprac. Joanna Ambroży

 

  1. Aleksandrowicz Tomasz R.: Podstawy walki informacyjnej. Warszawa: Editions Spotkania, 2016
    (Sygn.: 47395)

  2. Biel Lindsey, Peske Nancy: Jak wychować sensorycznego bystrzaka. Pomóż dziecku z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego. Poradnik dla rodziców. Gdańsk : Harmonia Universalis, 2017
    (Sygn.: 47396)

  3. Biel Lindsey: Integracja sensoryczna. Skuteczne strategie w terapii dzieci i nastolatków. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015
    (Sygn.: 47382)

  4. Bogdanowicz Katarzyna Maria: Dysleksja a nauczanie języków obcych. Przewodnik dla nauczycieli i rodziców uczniów z dysleksją. Gdańsk: Wydaw. Harmonia, 2011
    (Sygn.: 47383)

  5. Borkowska Agnieszka: Zrozumieć świat ucznia z zespołem Aspergera. Wyd. 3. Gdańsk: Wydaw. Harmonia, 2016
    (Sygn.: 47385)

  6. Cieszyńska, Jagoda
    Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych. Metoda krakowska. Kraków: Wydaw. Centrum Metody Krakowskiej, cop. 2010
    (Sygn.: 47380)

  7. Czerska Aneta: Czytanie dla rozwoju. Wczesnodziecięca nauka czytania metodą Cudowne Dziecko. Warszawa: Instytut Rozwoju Małego Dziecka, cop. 2016
    (Sygn.: 47408)

  8. Diagnoza w socjoterapii. Red. nauk. Ewa Grudziewska. Warszawa: Difin SA, 2017
    (Sygn.: 47409)

  9. Dydaktyka specjalna. Od systematyki do projektowania dydaktyk specjalistycznych. Red. nauk. Joanna Głodkowska. Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 2017
    (Sygn.: 47405)

  10. Głodkowska Joanna: Dydaktyka specjalna. Od wzorca do interpretacji. Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 2017
    (Sygn.: 47404/P)

  11. Howlin Patricia, Baron-Cohen, Simon, Hadwin, Julie: Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców. Kraków: Wydaw. JAK, 2012
    (Sygn.: 47381)

  12. Jak pisać i redagować. Poradnik redaktora, wzory tekstów użytkowych. Red. Aleksandra Kubiak-Sokół. Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 2009
    (Sygn.: 47397)

  13. Juul Jesper: Nastolatki. Kiedy kończy się wychowanie? Podkowa Leśna: Wydaw. MiND, cop. 2014
    (Sygn.: 47410)
    Na okł.: Od wychowania do więzi ; Bądź sparingpartnerem dla swojego dziecka!

  14. Kołodziej Lidia, Zgondek Elżbieta: Funkcjonowanie społeczne. Warszawa: PWN Wydaw. Szkolne, 2017
    (Sygn.: 47407)

  15. Kołodziej Lidia, Zgondek Elżbieta: Koordynacja wzrokowo-słuchowa-ruchowa. Warszawa: PWN Wydawnictwo Szkolne, 2017
    (Sygn.: 47403)

  16. Kuleczka-Raszewska Maria, Markowska Dorota: Uczę się poprzez ruch. Program terapii dla dzieci autystycznych i z niepełnosprawnością sprzężoną. Gdańsk: Harmonia Universalis, 2017
    (Sygn.: 47384)

  17. Levine Madeline: Jak dobrze uczyć dzieci. Wychowanie do prawdziwego sukcesu. Poznań: Dom Wydawniczy Rebis, 2013
    (Sygn.: 47377)

  18. Minge Natalia, Minge Krzysztof: Jak uczyć się szybciej i skuteczniej. Wyd. 2. -Warszawa : Edgard, 2017
    (Sygn.: 47397)

  19. Miotk Anna: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wyd. 2 rozszerz. Gliwice: Wydaw. Helion, cop. 2017
    (Sygn.: 47391)

  20. Olechowska Agnieszka: Specjalne potrzeby edukacyjne Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016
    (Sygn.: 47378)

  21. Pedagogika kultury popularnej. Teorie, metody i obszary badań. Red. nauk. Witold Jakubowski. Wyd. 2. Kraków : "Impuls", 2017
    (Sygn.: 47400)

  22. Przemoc rodzinna : aspekty psychologiczne, pedagogiczne i prawne. Red. nauk. Agnieszka Lewicka-Zelent. Warszawa: Difin SA, 2017
    (Sygn.: 47406)

  23. Siemieniecki Bronisław: Pedagogika kognitywistyczna. Studium teoretyczne. Kraków: "Impuls", 2013
    (Sygn.: 47399/P)

  24. Sikorska Iwona: Trening koncentracji. Jak rozwijać uwagę i pamięć dziecka. Kraków: Wydaw. Edukacyjne, 2014
    (Sygn.: 47394)

  25. Straßmeier Walter: Interwencja wczesnodziecięca. 260 praktycznych ćwiczeń dla małych dzieci z trudnościami w rozwoju. Wyd. 2. Gdańsk: Harmonia Universalis, 2014
    (Sygn.: 47390)

  26. Szczepanik Renata: Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym. Łódź: Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2016
    (Sygn.: 47387)

  27. Szybkowska Marta: Elementy integracji sensorycznej. Warszawa: PWN Wydaw. Szkolne, 2017
    (Sygn.: 47402)

  28. Śliwerski Bogusław: Szkoła na wirażu zmian politycznych. Bez cenzury. Kraków: "Impuls", 2012
    (Sygn.: 47398)

  29. Światowska Aleksandra: Podejmij wyzwanie : materiały do określania trudności w sferze przetwarzania sensorycznych bodźców : dla dzieci, rodziców, terapeutów i nauczycieli. Gdańsk: Wydaw. Harmonia, 2017
    (Sygn.: 37393)

  30. Wielokulturowość. Między edukacją regionalną i edukacją międzykulturową. Dylematy i konteksty tożsamościowe. Red. nauk. Kazimierz Kossak-Główczewski, Adela Kożyczkowska. Kraków: "Impuls", 2015
    (Sygn.: 47401)

  31. Wiśniewska Marta: Uczymy się mówić. Materiały do alternatywnych i wspomagających metod komunikacji AAC. Gdańsk: Wydaw. Harmonia, 2017
    (Sygn.: 47392)

  32. Worach-Kardas Halina: Starość w cyklu życia. Społeczne i zdrowotne oblicza późnej dorosłości. Katowice: Wydaw. Naukowe Śląsk, 2015
    (Sygn.: 47389)

  33. Współczesne tendencje w diagnozie i terapii logopedycznej. Red. Danuta Pluta-Wojciechowska, Barbara Sambor. Gdańsk: Harmonia Universalis, 2017
    (Sygn.: 47386)

  34. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Wybrane aspekty. Red. nauk. Michał Tomczyk, Beata Krawczyk-Bryłka. Warszawa: Difin SA, 2017
    (Sygn.: 47412)

  35. Zasoby twórcze człowieka. Wprowadzenie do pedagogiki pozytywnej. Red. nauk. Krzysztof J. Szmidt, Monika Modrzejewska-Świgulska. Łódź: Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2013
    (Sygn.: 47388)


Aktualności

Szanowni Czytelnicy!

Informujemy że w okresie
od 2 lipca do 31 sierpnia br.
biblioteka będzie udostępniać zbiory od 8.00 do 15.00.

 

W okresie
od 23 lipca do 14 sierpnia biblioteka będzie zamknięta.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

logo
Platforma edukacyjna
Filii PBW w Bytomiu

NOWE KURSY!!!

OFERTA DYDAKTYCZNA
na rok szkolny 2017/2018


OFERTA SZKOLENIOWA ROM-E "METIS" W KATOWICACH

REFORMA EDUKACJI
- informacje

IBUKlibra

facebook 76536 640

polona


bookcrossingbookcrossingbookcrossing

UWALNIAMY KSIĄŻKI NON STOP!
Serdecznie zapraszamy
do udziału
w Akcji Bookcrossing
!

slaskie

Jednostka oświatowa Samorządu Województwa Śląskiego

Free template "Frozen New Year" by [ Anch ] Gorsk.net Studio. Please, don't remove this hidden copyleft! You have got this template gratis, so don't become a freak.