Header Image

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu ułatwienia Państwu przeglądania witryny.

Można zablokować zapisywanie cookies w ustawieniach przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył.

Serwis WWW Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Józefa Lompy w Katowicach filia w Bytomiu wykorzystuje cookies do zapamiętania sesji użytkownika.

Dodatkowo serwis korzysta z narzędzi do zbierania danych statystycznych na temat odwiedzin użytkowników w serwisie (Google Analytics oraz STAT4U) oraz z komponentu Facebook. Narzędzia te posiadają własne regulaminy dotyczące prywatności użytkowników na swoich stronach.

Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na umieszczanie plików cookies na swoim urządzeniu, może skorzystać z opcji wyłączenia pobierania i przechowywania plików cookies w przeglądarce internetowej, jednak wtedy niektóre funkcje serwisu mogą działać niewłaściwie.

Informację o tym jak włączyć blokowanie ciasteczek można znaleźć w sekcji pomoc w menu przeglądarki internetowej. Informacje na temat zmiany ustawień dotyczących ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach dostępne są także na poniższych stronach:

  1. Praca wychowawcza z dzieckiem nadpobudliwym psychoruchowo / oprac. Jagna Świętochowska. - Bytom, 2005
    Sygn. A-3237


    Opracowanie nauczycielki SP nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu. Zawiera wskazówki, dotyczące pracy z dziećmi nadpobudliwymi oraz przykłady różnorodnych zabaw o charakterze terapeutycznym,przeznaczonych dla uczniów klas początkowych, odpowiednich do stosowania na wszystkich etapach dnia aktywności uczniowskiej.Czytelnik znajdzie więc tutaj m.in. propozycje zabaw: - integracyjnych;
    - wspomagających rozwój emocjonalny (wzmacniających poczucie wartości, dotyczących rozpoznawania uczuć i kierowania emocjami);
    - relaksujących;
    - energetyzujących;
    - ułatwiających komunikowanie się z innymi;
    - wspierających funkcje poznawcze (dot. sfery słuchowej, sfery wzrokowej, podzielności i koncentracji uwagi, myślenia i zapamiętywania).
  1. Proces kształcenia, wychowania i usprawniania dzieci upośledzonych umysłowo w placówkach o charakterze integracyjnym (przedszkola, szkoły, oddziały integracyjne) / oprac. Jagna Świętochowska. - Bytom, 2005
    Sygn. A-3238


    Opracowanie nauczycielki SP nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu.
    Z zawartości:
    - "kalendarium integracji" w Polsce;
    - cele i zadania kształcenia dzieci niepełnosprawnych ze zdrowymi;
    - zasady i warunki kształcenia integracyjnego ( odpowiedni program i kadra pedagogiczna, właściwe przygotowanie placówki, specyficzne sposoby urządzania sali itp.);
    - fragment programu rewalidacyjnego dla ucznia z porażeniem mózgowym;
    - przykład pracy własnej z dziećmi mniej sprawnymi (drużyna zuchowa);
    - przytoczone studium przypadku chłopca z mózgowym porażeniem dziecięcym, uczęszczającego do przedszkola integracyjnego;
    - zasygnalizowanie problemów placówek integracyjnych.
 

Aktualności

Szanowni Czytelnicy!

Informujemy, że od dnia
5 listopada 
biblioteka będzie 
udostępniać zbiory
w godziach:
pon. - śr.   8.00-18.00
czwartek   8.00-15.00
piątek        8.00-18.00

logo WL czytelnikow

Zapraszamy na spotkanie sieci

sieć

logo
Platforma edukacyjna
Filii PBW w Bytomiu

NOWE KURSY!!!

OFERTA DYDAKTYCZNA
na rok szkolny 2018/2019

OFERTA SZKOLENIOWA ROM-E "METIS" W KATOWICACH

REFORMA EDUKACJI
- informacje

IBUKlibra

facebook 76536 640

polona


bookcrossingbookcrossingbookcrossing

UWALNIAMY KSIĄŻKI NON STOP!
Serdecznie zapraszamy
do udziału
w Akcji Bookcrossing
!

slaskie

Jednostka oświatowa Samorządu Województwa Śląskiego

Free template "Frozen New Year" by [ Anch ] Gorsk.net Studio. Please, don't remove this hidden copyleft! You have got this template gratis, so don't become a freak.